Friday, March 6, 2009

yaYa sAiD~lEaRn nOt To HaTe



















"LEaRn NOT to HAte"
hate as in benci
bukan suker2x untuk membenci
bukan suke untuk dibenci
perlu ke menunjuk perasaan benci tu??
pader aku selagi boleh simpan, aku simpan

kater yaya benci lawannya maaf...
maafkan org tu
n ko akan lebih tenang
ye ker?????
im trying yaya
tapi x boleh2x pun ( aku x ikhlas ker)

childish....
buat aku raser aku ni jahat sgt...
buat persepsi org thdp aku t'lbh -ve
aku psiko ker d psiko???
no idea friend.......

yaya kater lagi
hidup ni jgn buat musuh chik
tapi cari kawan..
kawan yang akan tolong kiter;
bukan musuh
i'm agree with u yaya
but what about
biler kiter dah duduk diam2x
d kacau kiter
macam kacau sarang tebuan...
hahahaha3x
aku sengat terus mati d yaya
(aku x wat gitu yaya aku ikut kater kau...biarkan3x~)

pernah x biler...
maaf yg diunjur dipandang sinis...
mcm xder harge...
perlu ke mcm tu...
tapi lepas tu
m'ungkit jase(konon)
yg ditabur x d'hargai...
ikhlas ke menabur jase???

whatever yaya
org boleh kater aper2x
aku meraser, kau tahu
n org sekeliling menilai
i'm knowing that....
yang penting....
i'm happy with what i have

~i'm jUsT HuMaN BeInG~

3 comments:

mametyasin said...

kawan..satu je aku nak ingat ker...kalau kita benci orng len kita kena ingat ramai g yg akan membenci kita..so, selagi boleh maafkan, maafkanlah.biarlah dunia kita sengsara tapi damai menanti di akhirat..insyaallah..=)

mie said...

macam2 kawan... uhu~

la~nina said...

baek......
tq mamat n abg mie busuk...