Thursday, March 5, 2009

MoNeY 3x

erm....
semalam tido bilik yaya...
b'pure2x xder asgment hanyer untuk hari tu......
makan + minum n makan sampai pukul 1.0o am
hehehe...
pagi2x bgn n balik bilik...
pukul 10 am
mcm yg dirancang..
buat treatment resdung....
sakit 3x
macam nak nanges aku
bende ape yg d letak kat hidung aku ni...
hhhmmmm
keluar la segale ermmmm (yucks)
paham2x la kot ....
pastu penin kepaler...
menurut kater akak tu kesan akan ambil maser 24 jam
n more important thing x leh makan ayam ????
ye2x je akak ni..
tapi d ader bagi explanation sebenarnyer
just x nak gtau korang...
nak tau g tanyer akak tu sendirik
tapi just untuk 3 days jerk especially mkan + minum yg sejuk2x
yeeeaaa misi berpantang
(pantang ke kalau dah balik umah)
kalau d tipu pun pecayer je kot aku ni...
layan....
then ader abg tu plak tarik aku g etiqa takaful...
camner plak aku leh duduk sblah d tiber2x ni....
pelik2x...
nanana~
mndgr +faham n tibe2x
bang sayer nak amerk satu....
serta merta duet aku rm 1200 hilang...
anyway x hilang...
bak kater org kiter melabur....
bukan untuk saper pun untuk diri sendirik gak
n also tuk parents aku...
dari aku menjahanamkan duet aku..
ntah beli yang ntah aper2x
baek melabur smthg yg dapat hasil...
dengan izin Allah...
lepas ni aku nak jadik kedekut skit....

~EvErYtHiNg aBoUt MoNeY~

4 comments:

mie said...

ooohhhoooo...

best ke wat treatment..ehehe~

kuar benda tuh...erk..

menarik ke?

eeheheh~..~

la~nina said...

yucksssss

Nizam Zahri said...

insurance kan aku skali ehhh

verification today: fully

la~nina said...

x nak mr epong...
huhuhu