Saturday, February 4, 2012

sexual harassment



pada hari ini 3 January 2012 aku balik dr keje
shift malam 11pm to 8 am
dalam lebih kurang pukul 9 am aku naek lift untuk g rumah di tgkat 6
hampir2 lift tertutup seorang mamat "N" ni masuk dan tekan button 11
it shows that die nak g ke tingkat 11
so kire 2 org je dlm lift tu
bile pintu lift terbuka ditingkat 6 tibe2 die tarik aku
smbil cakap
"come to my house"
naseb sgt baek apabila pintu tu betul2 open mase die tarik aku
aku tolak dia n tarik diri dari lift tu
menggigil sekejap
aku x terus masuk rumah
akuu g tempat laaen
taku2 die kejaar
bile die da masuk lift semula
baru aku masuk umah
scary kan
1st time bende ni jadi kat aku
rase terkejut seketika
berhati2 lah
kite x kenal org
kite tak tahu ape yg akan dierg fikirkan
renungkan ye kawan2 untuk keselamatan bersame
sile bawa snjate dalam beg
erm maybe payung or else spray lad
biar pedih mate lelaki2 gatal ni
sekian ~

0 comments: