Monday, February 1, 2010

AKU n TADIKA

Mak atashinchi

hehehe~
semalam takut, gementar, mau terkucil, palpitation, air liur memekat, sesak
sume rase pun ade
mengape ade rase itu...
sehingga x lena tidur
terbangun sampai 10 kali...
what a shame..
haha
dan pagi ini menguatkan semangat
demi ijazah psikologi yg tercinta
menuju ke tadika...
(sasa kau rase x ape yg aku rase)
heeeee~
dan hari ini...kene ngan budak2x ni...
akmal;ckgu lina kenape pakai brooch mak atashinchi...
aku: ohhh sebab ckgu peminat d
balqis: ckgu ni nape comel?
aku: erk sebab tuhan yang jadikan ckgu( boleh pakai x jawapan tu)
ckgu yatimah: hakim nape x dtg semalam
hakim:abah kate jgn cakap ngan ckgu kite g pd mandi2x
nabilah: ckgu lina tgi saye 114
aku: budak ni perli aku ke?( dalam hati je)
memujuk budak nangis lagi
oh penatnye melayan budak2x...
naseb la marah aku x mendatang...
n naseb ade ckgu yatimah
lina gud luck huhuhu~
semoge dapat collect data ngan cukup..
n esok aku perlu mengulang lagi sekali

0 comments: