Friday, January 1, 2010

CITA DIKEJAR CINTA JANGAN DILUPA



Tahun 2009 dah meninggalkan aku n dia n kamu semue, kite juge
apa yg telah aku dapat dlm tahun ini
ada senang ada susah
same mcm org lain
cume mgkin tahap kiter sedikit berbeza...
mungkin susah kamu sedikit, susah aku bnyk
mungkin juga sebaliknya
mungkin senang kamu banyak, senang aku sedikit
mungkin juga sebaliknya
namun apapun ianya
akan tetap jadi pengajaran plg berharga
mengajar kita bukan senang nak senang, bukan susah nak susah
terima kasih YA ALAH atas kurniaan pada tahun ini
pelbagai yang dialami mematang kan pemikiran aku

Tahun 2010
aku harap perkara yang membahagiakan aku dapat berterusan
aku harap dpt kekalkan
menambah baik
bukan mengusutkan
thesis n degree n relation
aku harap dapat dicapai
w/pun skrg melangkah dgn ckup payah
digagahkan demi mencapai satu kepuasan
aku x lupe..
kebahagiaan x mencari kiter
kite yg mengejar
pada aku cita perlu dikejar tapi cinta jgn dilupa
~huuu ada paham ke?