Wednesday, July 8, 2009

DOA SEORANG ANAK

semalam balik dari BP..
tgk abah...
erm sedeynyer tgk abah dlm condition mcm tu
ritu erm dah seminggu gak la abah accident
kuar msk wad...
kecederaan patah rahang n terpakse letak besi kat gusi pastu bg skru (scary x)
aku tgk pun rase ngilu
ntah bile dpt dibukak besi tu
then rusuk patah
sian abah
mkan sume kene hancur habis
bubur hari2x
me hoon sup blend (ape rase erk)
ubat pun kene tumbuk
sian abah
jalan pun kene papah
sian abah
makin kurus d
kalau la dpt ganti tmpat, mau je aku
sgp je aku
sian abah
pergrakan sgt terbatas, untuk tersnyum pun payah
x seperti dulu
sian dierg
t'pkse galas tugas abah
hantar ila g sekolah, g pasar dll
ape yg aku galas
aku x mampu
hanye berdoa
sume berjalan lancar
semoge ader hikmah disebalik sume ini...
terkilan aku dgn sikap pelanggar tu
melawat pun x, x sedar ke dah langgar org
pandai2x la
fikirla perasaan family org yg dilanggar tu...
so disgusting itu perempuan
boleh x nak ckp shitt kat d
dah tertulis pun... sorry...
huh....
cukup la...
byk nye 'kalau' dalam pos kali ni...
tapi itu cume 'kalau'...
'kalau' yg belum tentu kewujudanye
semoge abah cepat sembuh
aku rindu
rindu dgn senyuman abah
ntah berape kali aku rase sebak bile teringat abah
sebak melihat kesakitannye
sebak melihat susah payahnyer
lagi sekali
moge abah cepat sembuh amin....

5 comments:

~ ♣ NiZaM ♣ ~ said...

semoga abah Lina cepat sembuh... dan family Lina sentiasa dalam lindungan dan keselamatan Tuhan..

shueqi_Sue said...

sabar ek..jgn sedey2..aq ade bersame kamoo..kita 1 famili kan.:)

la~nina said...

trime kaseh epong n sue....
sayang kamoooo

Anonymous said...

salam takziah

la~nina said...

tq yaaa