Wednesday, May 6, 2009

LELAKI ITU





salam kawan-kawan
hari ni nak citer pasal sesuatu
mase tgh carik gambar
terjumpe sesuatu yg erm...
menarik kot
bile tgk gambo ni ingat mase kecik2x dulu
mase sklh rendah
abah hantar pegi n balik sekolah
name sekolah aku sekolah kebangsaan seri binjai
mase nak pegi sekolah
aku selalu duk kat tgh
n adik lelaki aku duk kat belakang
hahhaha
d x nak duk tgh
x lelaki katenye
eleh
poyos je budak ni
so teringat pengorbanan abah yg hntr kitorg
panas ke hujan ke
moto la yg hantar kitorang g sklh
naseb la dekat je
cube bayangkan
since aku standard 1
sampai standard 6
berhantar berjemput...
keh2x...
harapnye bile da bsr ni
dpt senangkan hati d
hati seorang abah
dapatkah aku??
itu harapan aku...
moge harapan itu tercapai
amin~

2 comments:

shueqi_Sue said...

aq pon selalu abah aq jemput.dr sekoah rendah,sekolah agama.abah aq je jemput n atr bli.huhuhu.nek moto jer..setia tol abah aq kt aq.eheh..aq dulu kirenyer ank manja abah aq.hahaah..tp adek aq dh rampas title r..huhuhhu..

la~nina said...

xpe...
abah ko setie kat mak la~
sayang kat kau...
ei statement tu su