Sunday, February 22, 2009

jAlAn 2x 4 jAm~


hehehe~
ngah wat asgment ni...
tapi penat...
so take a rest for a while...
erm tadi siang u0 xder electric....
ciiitttt...
tido kepanasan semenjak 4 a.m...
dah la nak kuar makan hari ni....
so pakai aper yg x perlu digosok + aper yg ader
kehkehkeh
tgu rapid pun x lame.....
just 10 minute....
then 1st destination
satay kajang haji samuri
makan freeee (hhooyyeee3x)
erm... not bad....
tapi satay jing kuan lagi sedap la, x leh celen lor
then erm bebudak ni kaki posing betul...
g satay kajang pun nak amek gambo...
melintas jalan pun amek gambo gak...
haila3x penin aku...
then kitorang ke 2nd destination
metro kajang...
cari perfume untuk seorang kawan....
heheheheh~
aku x suker perfume...
penin kepale...
that's why aku tgu kat luar...
t'pgl dgn suara lunak seorang lelaki..
"kilo sales"
aitc????
aper kehal plak kilo sales kat tgh2 metro ni...
then nampak la ramai org membeli baju....
ish3x...pelik2x
1kg baju= rm15
as in
100g = rm1.50
baju pun ader timbang....
aper lagi survey la...
namer pun gurl kan....
hahahhahahah~ suker3x
cari baju.....
nampaknyer kualiti mmg ader, cumer kene pandai mencari...
hasilnya...
aku dapat 7 helai baju....
untuk= aku la kot????
7 helai = rm19....
kahkahkah.....
aku sgt suker...
jutaan trimer kasih kepader saper yg anjurkan jualan kilo stok ni
x luper kepader cik siti yg blanjer kitorang
moga dibanyakkan + dibukakan pintu rezeki
aminnn..........
then pukul 2 gak la balik
sampai ukm...
dah habis.....
ok budget hari ini
rm1+ rm19 =rm20 sahaja
sekian sahajer jalan2 hari ini...
selamat menyambung buat asgment cik lina
jgn luper gak esok ader mcq en bobo
kat bawah ni ader la bebraper gambo yg disnap o ntah saper 2x
aku snap gmbo sate ngan baju jerk
kekeke..
akak tu perasan aku snap gambo d

0 comments: